03 april 2011

I brist på super mario uppdateringar tänkte jag visa er lite saker jag har gjort på skolan den senaste tiden istället. Mario broderiet får komma fram då och då men då jag just nu bara broderar tegel känns det ganska så ointressant att ladda upp några arbetsbilder.


En cape jag sydde för ett tag sen. Tyget är i ylle och jag har vävt det själv.


Kudde med yllebroderi med motiv från världens bästa tv-serie: Twin Peaks!


***

Det var allt för den här gången. Men jag lovar att uppdatera här igen om inte alltför länge.

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Vill bara meddela att jag älskar kudden... Men är man Twin Peaks-freak så kan man väl knappast göra annat? ;)

Sara sa...

Hej!
Jag halkade in här av en slump, mer eller mindre, men OJ vad imponerad jag blev! Nintendo 8bit-förtjust som jag är, med Super Mario som given favorit, kan jag inte annat är tycka att ditt projekt är något av det häftigaste jag sett! :-D
Mvh Sara

Falafelmongo sa...

Hittade in här tack vare Mario-broderiet. Men Twin Peaks-kudden och capen var ju ännu fetare! Grymt jobbat.